Плодови ране стимулације интелектуалног развоја убирају се целог живота.
Иако се сматра да је интелигенција генетски одређена, на њу се може утицати одговарајућим подстицањем. Да би дете „знало да мисли“ – оно то треба да вежба, и то што раније, до навршене седме године. То је кључни период неурофизиолошког развоја и формирања „путева мишљења“ који се користе током целог живота.
Као што се по јутру дан познаје, тако се и животни домети сваког детета познају по начину његовог размишљања. То што су деца природно све интелигентнија не значи и да „знају“ да користе тај дар. Тешкоће на које се све више наилази при поласку деце у школу нису последица „немања памети“ већ одсуства навике да се она користи. Много је деце која и те како имају памет – али је не користе. Итраживања су показала да само 15 % даровите деце оствари животне успехе у складу са својим интелектуалним способностима. То је више него забрињавајући податак.
Из тог разлога, основни циљ Креативне школице успеха је да деца науче да користе своју памет и употребе је на најбољи могући начин.
Како се то постиже?
Интелектуални развој подразумева да се код деце плански развијају интелекуталне способности: мишљење, закључивање, усклађивање рада леве и десне хемисфере, координација покрета. Све то прати снажна стимулација формирања и употребе нових „мисаоних путева“ – синапси.
Кроз Креативну школицу успеха деца се уче да мисле и да користе свој мозак.
Свака радионица садржи активности које представљају „гимнастику за мозак“. Континуираним током активности у трајању од 3 до 4 месеца код деце се развијају одговарајуће менталне навике у којима се огледа добра спремност за школу.
Предност у интелектуалној припремљености за школу остварује се у више области а највише у развијенијој логици. Сталним бављењем редоследима и кинестетичким учењем, логика деце се активира и развија.