Један од најозбиљнијих недостатака класичног друштвеног система подршке деци у одрастању је распарчаност по областима.
У пракси, деца се мало баве овим, мало оним. Такав приступ није довољно “природан”. Деца не могу да деле своју пажњу тек тако. Принцип: “сада учим – сада се играм – сада се дружим – сада задовољавам физиолошке потербе”, доводи до збрке и конфузије у њиховој свести.
За децу (а и за “будне” одрасле) живот је целина. Све у животу је у међусобној вези. Подела на области рада, или на наставне предмете, је вештачка. Децу занима живот у својој целовитости. То је оно што она желе да упознају и уче јер је природа тако уредила.
Програм Креативна школица успеха је целовит јер су границе између области рада (наставних предмета) уклоњене.
Садржаји су распоређени у логичке целине тако да се дете истовремено бави свим областима које дати садржај дотиче. То развија целовитост код деце и доприноси да се јаз између реалног живота и “вештачког” учења укине или бар смањи.
Предност оваквог начина рада са децом је у целовитом развоју њихових личности.
Са Креативном школицом успеха деца учење доживљавају као реалан живот, а не као нешто што одузима време од живота. Управо овај сегмент чини Креативну школицу успеха незаменљивом кариком у обуци деце и њиховој припреми за школу и живот.
Постоје бројни програми који “по деловима” припремају децу за оно што их чека. Оно што данашњој деци треба јесте управо целовитост која ће им помоћи да сагледају и пронађу себе, како у школи, тако и у животу.
Једино целовит приступ у раду са децом води ка целовитим личностима.
Креативна школица успеха је добар темељ и за то. То јој даје суштинску предност при избору неформалних обука и то треба да буде разлог да се определите да свом детету обезбедите могућност другачијег уласка у школски свет.